بعضی از مردم ترکیه بدون سبیل بعضی ها احساس آرامش نمی کنند
تک پر

مردان به "چپ"ها بوده است و باریکی و تمیز بودن آن هم نشان می داد که دارنده آن از مذهبی های محافظه کار است. پائین زدن سبیل ها و یا به بغل زدن آنها هم از ناسیونالیست بودن افراد حکایت داشت. در حقیقت آنها چهره یک مرد روز را از خود به نمایش می گذاشتند. این روزها در کریدور های قدرت از سبیل ها دید مشترکی وجود دارد.

 
بنویی فلیشه، جامعه شناس در مؤسسه فرانسوی مطالعات آناتولی در این باره می گوید: "حقیقت این است که اردوغان و دیگران با سبیل به قدرت رسیدند و و این نگاه کلیشه ای را که سبیل متعلق به شهروندان عادی است و مقام های سیاسی باید صورت های خود را تراشیده باشند از بین بردند."
یونس، آدم خوشبختی است که تمامی موهای صورتش طبیعی هستند. همین موضوع در باره انگین صدق نمی کند. وی زمانی که از ریش و سبیل کم پشتی برخوردار بود اغلب احساس ناامنی می کرد. بنابراین شش ماه پیش از کلینیک ویژه ای در استانبول برای پر شدن سبیل های خود استفاده کرد.
انگین می گوید :"من می خواهم مانند ترکهای قدیم یا همان عثمانی ها به نظر برسم، و من بیشتر روح نوستالژیک دارم و آن دوره را تحسین میکنم و این موها را کاشته ام".
در ترکیه مراحل کاشت مو و رشد آن 1500 یورو هزینه دارد. تا آنجا که من می دانم ایلکین تمام راه را از آذربایجان آمده تا در این کلینیک معالجه شود. در دو سال گذشته بیش از 250 مرکز برنامه های خود برای افزایش ریش و سبیل در سراسر استانبول کار خود را آغاز کرده اند و البته عمده مشتریان آنها از خاورمیانه هستند. این کلینیک [استانبول] در عرض یکسال مشتریانش دو برابر شده است.
مرال طلا، از مرکز موی استانبول می گوید: تکنیکهای مورد استفاده در این مرکز شامل برداشتن مو از بدن بیمار و انتقال آن به صورت است. این ایده نویی هست و کمک می کند تا استانبول به مرکزی جهانی برای سبیل تبدیل شود.
تور ترکیه - تور استانبول - تور آنتالیا

 


نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت8:01---22 تير 1392
سلام نازنین خوبی عزیز خیلی وب ناز ملوسی دالی عزیزموفق باشی بازم میام

محمد
ساعت21:08---21 تير 1392
ُلام به وب منم سر بزنید نظر یادتون نرهwww.mohammadheidari.loxblog.com

محمد
ساعت21:07---21 تير 1392
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....
[Web] -


M3
ساعت0:59---27 خرداد 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, :: 15:34 :: توسط : sara

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تک پر و آدرس nazi.hossein.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.